Beékeltem ide egy kellemes kis videót a rábeszélés tudományáról. Lássuk először, hogy nekem mennyire estek le a tanácsok:

1. Emlékezz csak vissza, hogy hány bejegyzést írtam már ide! Te persze mindet olvastad, élvezted és hasznosítottad. Úgyhogy jössz nekem azzal, hogy ezt a hallás utáni szövegértést is abszolválod.

2. Ebben a hónapban most írok először. Ki tudja, mi lesz a jövő hónapban? Ragadd meg a lehetőséget, amíg még van, hiszen ilyen izgalmas és élvezetes bejegyzés eddig se minden nap született!

3. Most közlöm, hogy immár 24 éve tanítok különböző tárgyakat, hat diplomám van és diákok százait szuszakoltam már át a nyelvvizsgaléc FÖLÖTT.

4. Azt se feledd, hogy már ráklikkeltél az oldalra! Csak nem akarsz hasznos tevékenység nélkül távozni innen?

5. Valaha én is vért izzadva tanultam az angolt, de mindig erőt merítettem abból a tudatból, hogy hasznos lesz. Neked van annyi eszed, hogy ezzel a ténnyel tisztában légy. Még több is van. Én mindenesetre szívesen segítek.

6. Én már négyszer megnéztem a videót, és mindannyiszor érdekesnek találtam.

So the question to be answered:

1. What do people consider when making a decision?

2. How do you need to employ the shortcuts?

3. What does a waiter need to do in order to receive the biggest tip?

4. What had changed about the Concord?

5. In what case are physiotherapists likely to be the most persuasive?

6. How did the real estate agency increase the number of their signed contracts?

7. What is the example for initial commitment?

8. What causes one person to like another?

9. What was the advice given to the second group of students?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angolgazdasagi.blog.hu/api/trackback/id/tr615385262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása